Komplet CRM system til nystartet firma

shutterstock_524864188

Mange private har et enkeltmandsfirma eller planer om at starte et sådant, da det generelt er nemt og billigt at komme i gang, men mange afskrækkes af det store papirarbejde og administration i et firma, så idéen aldrig bliver til virkelighed. Det er jo både synd og skam for samfundet og den enkelte, for måske var forretningsidéen virkelig god og indbringende. Derfor er det en dejlig nyhed til iværksættere, at de nu for et par hundrede kr. om måneden kan anskaffe sig en komplet CRM løsning til at klare hele virksomhedens IT behov indenfor de mest gængse forretningsgange herunder:

  • Kundeservice.
  • Salg og marketing.
  • Lagerstyring.
  • Bestilling af varer.
  • Regnskab.
  • Rapporter med balancer.
  • Kundeordrer.
  • Reklamationer.
  • Forsendelse.
  • Marketing.

Sådan kommer man nemt i gang

En nystartet virksomhed har ofte kun indehaver og enkelte andre medarbejdere/medejere, og tidligere måtte man jo anskaffe en lang række programmer til at styre de mange opgaver i firmaet, mens man i dag sagtens kan klare sit med et skræddersyet CRM system, der kan klare alle firmaets forretningsgange. webCRMs hjemmeside kan man hente masser af viden og informationer om CRM til virksomheder, og man kan eventuelt afprøve deres CRM system ganske gratis i en testperiode, hvorefter det koster under 200 kr. om måneden pr. bruger for at anvende systemet. Dermed slipper firmaet for store udgifter til andre programmer, og desuden er et CRM system langt hurtigere og mere effektivt end enkeltstående programmer.

Med et standard CRM system får man en blank skabelon til de typiske opgaver i et firma, og så kan man nemt tilpasse systemet til netop dit behov, samtidigt med man senere kan tilføje nye moduler til systemet. Et integreret CRM system er dermed fremtidssikret, således det kan klare alle virksomheders IT behov til de mest normale opgaver med hensyn til ordrestyring og kundeservice.

Indhold i et enkelt CRM system

Der findes disse grundlæggende funktioner i et normalt CRM system:

  • Kundedatabase med søgefunktioner.
  • Gratis dansk telefonsupport.
  • Pipelinestyring af kunder.
  • Et omfattende rapporteringsværktøj.
  • Mulighed for tilpasning af alle felter og betegnelser i systemet.
  • Et fælles kalendersystem.
  • Indbygget e-conomic system.
  • Kan editere og masseudsende mails.
  • Kan skabe PDF-skabeloner.
  • Kan importere data fra Excel.

På den måde vil alle virksomheder kunne klare dagligdagens bureaukrati på en nem måde, og man slipper for dobbeltarbejde med indtastninger, da et CRM system kan udveksle data på kryds og tværs i systemet.